tirsdag 16. august 2016

Straks kommer barnevakten!





Jeg må i et møte til lunsj og i den anledning har jeg forberedt et superenkelt tidsfordriv. 
Jeg synes det er veldig greit hvis barnevakten har noen planer for hva de skal gjøre mens jeg er borte, men når uhellet er ute og alt går skeis er det veldig lurt å ha en plan B - og det er denne jeg har laget nå. Dette er også et tips om barnet ditt ikke er så glad i å tegne på egenhånd. 

Jeg hentet inspirasjon fra minions-plasteret hun hadde på armen sin en dag vi tegnet- og det slo an. Hun sier "minin?" Og vil tegne minions. Det er også en liten tankelek fordi jeg tegner kun på de karakteristiske brillene også spør jeg hva som mangler. Da sier hun munn og nese. Så det er en kreativ og veldig billig lek. 

Ark, tusj og morsomme gule former med kontrastfarge til briller og hår. 1-2-3 ferdig! 





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar