torsdag 11. august 2016

Julegenser i boks!





Det er strengt tatt ikke en tradisjon enda, for det er første året jeg gjør det. Jeg har strikket en julegenser til datteren min. Planen er å gjøre det hver jul fremover og overlevere den i julestrømpe på julemorgen. Denne strikket jeg faktisk romjulen i fjor, så den har ligget klar en stund - men jeg ble veldig fornøyd - selv om jeg ikke egentlig er den flinkeste til å strikke. 


Faktisk så må man begynne å tenke på jul allerede nå - hvertfall hvis man skal ferdigstille de store prosjektene innen den tid. Psst. Det er bare 135 dager igjen til julaften! Er det flere som gleder seg? 
Det er jo faktisk endel ting du kan gjøre allerede nå, som å strikke julegaver, skrive julekort og det er faktisk ikke så lenge før du kan lage de første julekakene heller! Lurer litt på om jeg skal driste meg på en engelsk julekake i år - den må jo lages goood tid i forveien, men får en dyp smak.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar