onsdag 10. august 2016

Min bokhøst

Jeg avhenger av en god bok å lese på før jeg legger meg. Det hjelper meg til å koble av, roe ned og forberede en god natts søvn. Høstkvelder for meg er tekopp, strikkasokker og en god bok foran peisen. Disse har jeg planer å komme meg gjennom denne sesongen:





Ettersom jeg leser såpass mye sakspapirer og jobbrelaterte dokumenter i tillegg, så ligger jeg omtrent på omtrent en bok i måneden. Så dette burde holde frem til jul. Boklesing hjelper meg å bevare et godt ordforråd, det bidrar til å holde meg oppdatert og interessert. 

Den første boka jeg tenker å gyve løs på er Historia om det nye namnet - det er fortsettelsen på Mi briljante venninne og jeg gleder meg til å brenne igjennom denne boken like fort som den forrige!






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar