søndag 14. august 2016

Premier League TOPP 10 - AVSLØRING

Jeg hadde trodd det skulle være enkelt å kombinere min hverdag på data med litt bloggskriving, men den gang ei. Jeg har hvertfall en liste å komme med til dere. På jobb om dagen er det mange som gjetter tabelltopper og jeg vil gjerne kaste meg med. Jeg er litt under middels interessert i fotball, men en av mine beste kompiser holder med Tottenham - så denne er til deg!

Her er min liste over topp 10 Premier League 16/17:

Tottenham

Manchester United

Manchester City

Leicester 

Arsenal

Liverpool

Bournemouth 

Southampton

West-Ham

Everton 

Tottenham fordi kompisen min liker de, og fordi de stadig jobber seg oppover.
Manchester United, pga den nye manageren. Det må vel ha en eller annen effekt?
Manchester City, har ikke de ligget der oppe de siste årene?
Leicester, forrige års serievinnere....
Arsenal, skulle gjerne ikke tatt de med(pga. nevnte kompis) men trur litt på de uansett
Liverpool, fordi det er omtrent her de har pleid å ligge de siste årene.
Bournmouth, tenker det er årets underdog. Kanskje går de helt til topps?
Southampon,er kloss på og ser hvor mye Bournmouth trener og blir inspirert. Trening gir avkastning!
West-Ham,som siste londonlag inne blant topp 10 velger jeg ikke Chelsea. Forever blowing bubbles
Everton, Tja, hvorfor ikke?

FOR ALL DEL. Ikke spill dere fra hus og hjem etter denne listen. Dette er IKKE noe å gamble etter. Og til dere som er fornærmet over plasseringer - lag deres egen liste! Det er gøy :)






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar